Hjælp til gruppeadministration

Er du blandt de formænd, gruppeledere eller kasserer, som er træt af at bruge aftenerne og weekenderne på regnskaber og medlemsadministration? Har gruppen vanskeligt ved at få frivillige til at varetage det administrative arbejde, ja eller ønsker gruppen blot at få frigjort ressourcer til ”det rigtige” spejderarbejde, så lad SAF hjælpe jer.

Som en del af Korpskontoret for Det Danske Spejderkorps og De grønne pigespejdere tilbyder SAF nu grupper, divisioner, regioner, ejendomme og centre at varetage hele eller dele af bogholderiet og/eller medlemsadministrationen.

SAF har i foråret 2017 været i kontakt med mange grupper, store som små, og testet konceptet med positiv respons fra involverede/interesserede spejdergrupper. 

Derfor udbyder SAF nu hjælp til grupper indenfor tre områder:

  • Økonomi: Ydelsen omfatter bogføring i Medlemsservice (Navision), økonomirapporter, udfærdigelse af årsregnskab og afregning af udlæg o.l.
  • Medlemsadministration: Ydelsen omfatter vedligeholdelse af medlemsdatabasen, herunder hvis grupperne ønsker det, håndtering af børneattester. Ydelsen kan også omfatte ind- og udmeldelser samt forsikring.
  • Kontingent: Opkrævning af kontingent, herunder rykker.

HVAD KOSTER DET...?
Prisen (incl. moms) for ydelserne økonomi og kontingent vil omfatte:

1) Opstartsgebyr der fastsættes efter kvaliteten af det materiale, som SAF skal overtage. Opstartsgebyret vil starte ved kr. 2.000,00

2) Et årligt administrationsgebyr fastsat ud fra en gruppes størrelse.

a. Under 50 medlemmer, kr. 10.000

b. Mellem 50 og 125 medlemmer, kr. 15.000

c. Over 125 medlemmer, kr. 20.000

Skulle gruppen ønske, at SAF overtager medlemsadministrationen, fastsættes denne til kr. 10 pr. medlem opgjort 31. december.

Priserne er gældende til og med 31. december 2018.

HVAD NU...?
Skulle du være interesseret i en uforpligtigende snak, er du altid velkommen til at kontakte administrationschef Morten Bjørn Nielsen på mobil 51 50 55 14 eller mail mbn@korpskontoret.dk

HVAD ER SAF...?
Spejdernes Administrationsfællesskab (SAF) blev stiftet i 2008 (dengang under navnet SUF – Spejdernes Udviklingsfællesskab). SAF er et interessentskab mellem Det Danske Spejderkorps og De grønne pigespejdere, der har til formål at drive en effektiv administration for de to spejderkorps og deres medlemmer samt at varetage udvikling, drift, vedligeholdelse og udlejning af Spejdercenter Holmen.

Bookmark and Share

Ved at anvende vores hjemmeside accepterer du at vi og vores samarbejdspartnere bruger cookies for at få hjemmesiden til at fungere, for at lette brugen af den, til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Du kan sige 'nej tak til cookies' her, eller du kan læse her, hvis du vil vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem.

Klik her for at aktivere brugen af cookies og lukke denne meddelelse.

Denne side har brug for at benytte cookies - du bør ikke slå brugen af cookies fra

Denne side har brug for at benytte cookies - du bør slå brugen af cookies til for at benytte den som tiltænkt.

Cookies er i øjeblikket slået fra for dette website. Klik her for at aktivere brugen af cookies og lukke denne meddelelse.
læse her, hvis du vil vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem.

Klik her for at aktivere brugen af cookies og lukke denne meddelelse.