Pigespejderevent 2025

05. september 2025 kl. 12:00 - 07. september 2025 kl. 12:00 Amager Strandpark, Amager Strand Promenaden 1, 2300 København S 700.00

Kære pigespejder

Vi håber at se dig og din gruppe til Pigespejderevent 2025 i Amager Strandpark! 

Eventet henvender sig til Spirer, Smutter, Spejdere, Seniorer og deres ledere. 

Hovedtemaet er PigespejderExplorer, og undertemaet bliver adventure med særligt fokus på vandaktiviteter. Der vil være aktiviteter på vandet, i vandet, ved vandet og om vand.

Spilopperne er selvfølgelig velkomne til at deltage sammen med flokken. Der vil være aktiviteter, de kan deltage i, men der vil ikke være målrettede aktiviteter til dem.

 
Dato og tid

Selve eventet finder sted lørdag den 6. september 2025. Det vil være muligt at overnatte fra fredag til søndag. 

  • Ankomst fredag d. 5. september vil være muligt fra kl. 19 
  • Søndag d. 7. september vil der være afgang kl. 11


Program

Herunder er lørdagens program. Dog med forbehold for ændringer.

Lørdag:

Morgenmad

Kl 10.00 Aktiviteterne starter i Amager Strandpark

Kl 16.00 Flokkens aktiviteter lukker, efterfulgt af bus afgang til overnatningsstedet

Kl. 17.00 Troppens aktiviteter lukker. Troppen laver aftensmad I Amager Strandpark

Kl. 18.00  Aftenmad for Flokken, efterfulgt af hygge indtil sengetid

Kl. 20.00 Natløb for Troppen


Pris
Prisen pr. deltager er 700 kr. 


Transport
Grupperne er selv ansvarlige for transport til og fra eventet. Der vil blive givet transportrefusion efter tilmelding. Transportrefusionen vil blive delt ud via regionerne
, efter tilmeldingsfristen er ovre, men inden eventet. 
 
Svømning
For at kunne forberede de bedste aktiviteter for jeres spejdere vil vi gerne vide
, hvor gode svømmere de er. Vi har lavet tre kategorier, som I skal tage stilling til ved tilmelding. Derfor er det en god ide at have snakket med spejderne om det inden tilmelding.
 
Overnatning
Vi skal overnatte på en skole. Der vil være mulighed for indendørs overnatning samt overnatning i telte udenfor. Der er begrænset antal sovepladser indenfor.
 
Forplejning
Der er fuld forplejning fra lørdag morgen. Ankommer man fredag, skal man selv sørge for aftensmad. Der vil være madpakker til søndag frokost, hvis man ønsker det.
 
 
Om tilmeldingen

Tilmeldingen lukker den 1. juli 2025 kl. 12. Der vil efter sommerferien være mulighed for at eftertilmelde piger, der er meldt ind efter  juli 2025. Skal du ikke følges med din gruppe, kan du tilmelde dig om frivillig på eventet. 

Når du tilmelder din gruppe, skal du først svare på spørgsmål, der dækker hele gruppen eller forskellige underenheder, fx flokken. Derefter skal du igennem den individuelle tilmelding, hvor alle deltagere skal registreres individuelt. 

I gruppetilmeldingen skal du svare på, hvordan gruppen er delt op på dagen i kuld, klynger og patruljer. Det er vigtigtat antallene her er korrekte, da det er de tal, vi bruger til at lave aktivitetstilmeldinger efter. 


 
Mere praktisk information vil komme i de følgende lederbreve og på eventets kalenderside på pigespejder.dk

 


Relaterede dokumenter

Pigespejderevent 2025 Lederbrev 1 (pdf)
download-icon view-icon accordian-icon
Pigespejderevent 2025 Invitation (pdf)
download-icon view-icon accordian-icon

Transportrefusion

Transportrefusionen bliver udbetalt pr. deltager, der er tilmeldt eventet. Den udbetales af kontoret til regionerne. Herefter kan regionerne enten sende den videre til grupperne eller bruge pengene til at betale fælles transport til eventet. Den vil blive udbetalt hen over sommeren, efter tilmeldingen er lukket.

Herunder er listen over, hvor meget man får udbetalt pr. deltager i hver region.

Pris: 700.00 kr

TILMELD DIG HER