Du kan bruge kursuskøreplanen som en kronologisk tjekliste i forbindelse med dit kursus. Hvert punkt er uddybet i andre kapitler i Kursushåndbogen.
Kontakt Uddannelsesteamet for at få tildelt en kontaktperson. Kontaktpersonen fra Uddannelse skal godkende kursusindhold, program samt den dato, du vil afholde kurset. Skriv til: uddannelse@pigespejder.dk
Du skal også have en kontaktperson fra Ressourceteamet. Hvis ikke du har fået en sådan, så tag fat i teamet og bed om en. Skriv til ressourcer@pigespejder.dk
4 måneder før kursus:
- Læs Projektguiden igennem
- Sammensæt din stab og planlæg stabsmøder
- Udarbejd budget (hent skabelon her) og send det til din kontaktperson i Ressourceteamet (cc til uddannelse@pigespejder.dk) og få det godkendt
- Send det godkendte budget til bogholderi@pigespejder.dk
- Sæt en dato
- Book en hytte
- Læg program
- Send dato, program til din kontaktperson i Uddannelsesteamet (og få det godkendt)
3½ måned før kursus:
- Indsend kursusinvitation til kursus@korpskontoret.dk og udfyld formular til oprettelse af tilmelding for kurset
- Annoncér også gerne selv for kurset via andre medier.
3 måneder før kursus:
- tilmelding skal åbne
1½ måned før kursus:
- indsend liste på alle i kursusstaben til kursus@korpskontoret.dk (så vi kan sikre, at der er børneattester på alle i staben)
1 måned før kursus:
- tilmelding lukker
2 uger før kursus:
- Indsend tekst til kursusbevis til kursus@korpskontoret.dk
- Udsend deltagerbrev
Senest 2 uger efter kursus:
- Udlæg som fx forplejning, materialer eller transport indsendes løbende og senest 8 dage efter kursus via zExpense (læs hvordan her)
- Lav evaluering af kurset, både fra deltagere og stab
Senest 4 uger efter kursus:
- Indsend det samlede kursusregnskab og evaluering til bogholderi@pigespejder.dk eller med posten til:
De grønne pigespejdere
Arsenalvej 10
1436 København K