Kontingent

I Sanderum gruppe overgår indbetaling af kontingent pr. juli 2023 fra en manuel bankoverførsel til en automatisk indbetaling via vores medlemssystem. Det betyder, at den halvårlige kontingentperiode begynder hhv. den 1. januar og den 1. juli. Opkrævningen sker 60 dage inde i kontingentperioderne. Det vil sige, at du automatisk modtager en påmindelse pr. mail fra medlemssystemet den 2. marts og den 30. august.

For at modtage en påmindelse er det nødvendigt, at der er oplyst en mailadresse i medlemssystemet. Hvis du lige vil tjekke, om den korrekte mailadresse er registreret, kan du logge på medlemssystemet via følgende link:

https://medlem.pigespejder.dk/member/mypage

Det er også på denne side (”Min side”), du kan vælge, om du vil være ”Betaler” eller ej. Ved at vælge en betaler får du disse fordele:

    • Samlefakturering til forældre med flere spejderbørn
    • Kun tilmelding af betalingskort et sted, og ikke på hvert barn
    • Gruppen sparer gebyr hvis flere betalinger samles
    • Man kan lave aftale mellem forældrene om, hvem der skal betale

Hvis der ikke er angivet en betaler, sendes påmindelsen til alle, der står som primær kontakt.

Når du er logget på medlemssystemet, kan du også tilmelde dig på automatisk betaling af kontingent. Det gør du ved at gemme dine betalingsoplysninger på din side.

Kontingentsats

Kontingent er 625 kr. per halvår. Hvis du melder dig ind midt i en sæson, skal du betale kontingent for den resterende periode af sæsonen. Medlemssystemet beregner automatisk et beløb ud fra indmeldelsesdatoen til sidste dato i kontingentperioden.

Spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Yukiko på tlf.: 25621976 eller mail: ysa@pigespejder.dk