Refusion
Korpsets regler for rejserefusion gør det ikke muligt at refundere gruppernes rejseudgifter når der afholdes lokale lejre.
Sammen – hver for sig
Vi håber rigtig meget på at de enkelte grupper vil dele billeder fra lejren på de sociale medier under #pigespejder og #Terra2021, samt på begivenheden på facebook. Så vi får følelsen af at være sammen hver for sig.
Seniorpatruljen
Vi opfordrer til, at seniorspejderne hjælper med alle de praktiske opgaver der er på lejren, så spilop-, spire- og smutteledere kan være mest muligt sammen med de yngste medlemmer.
Spilopspejd
For spilopspejdere er der to muligheder for deltagelse: Hele lejren eller fra mandag til onsdag (med afgang efter spiloppernes lejrbål). Der er aktiviteter for Spilopperne under hele lejren og vi opfordrer alle til at vælge den fulde lejr.
Spørgsmål
Alle spørgsmål er velkomne – se kontaktinformationer under ”Lejrledelsen”
Vi laver to spørgetimer på zoom: mandag d. 12. april kl. 19.30-20.30 og onsdag d. 26. maj kl. 19.30-20.30. Her er det muligt at få svar på det meste
Link til zoom møderne kommer til at ligge på begivenheden på Facebook (åbner begivenhed)
Tema
Spejdere bruger naturen aktivt og vi vil så gerne bidrage til at alle piger, som er medlem hos De grønne pigespejdere, aktivt tager del i beskyttelse af naturen. Derfor har vi valgt at temaet skal være klima. Det drejer sig ikke kun om at samle affald op. I børnehøjde lærer vi hvordan vores vaner påvirker naturen, hvad vi selv kan gøre og hvorfor de voksne snakker så meget om klima.
Tidspunkt
Grupperne kan frit vælge hvilken uge i sommerferien lejren skal afholdes, dog opfordres I til at vælge uge 30 så følelsen af at vi er sammen hver for sig bliver stærkere.
Materialer sendes ud i uge 25, så I kan være klar til at tage på lejr derefter.
Tilmelding
Tilmeldingen lukkede den 10 maj.
Den kan ikke rykkes yderligere, da der er leveringsfrister på bl.a. mærker og materialer.
Hvis i får nye piger tilmeldt er der mulighed for at tilkøbe ekstra mærker i medlemsservice til 20 kr.
Skabeloner til indbydelser til pigerne sendes ud til gruppeledere og enhedsledere i uge 12.
T-shirt
Så er 55Nord klar med T-shirten!
Grupperne skal sende en e-mail TIL bettin@pigespejder.dk for at bestille.
Der bestilles min. 25 T-shirts. per gruppe. Hvis gruppen skal bruge mindre antal T-shirts skal de betale for de ekstra tryk af gruppenavn op til 25 stk. Disse transfers får gruppen og de koster kr. 15,- pr. stk. og kan stryges på andet beklædning.
T-shirten kan købes i følgende størrelser:
Børn 4-6, 8-10 og 12-14 år. PRIS: kr. 116,00 pr. stk.
Voksen XS-3XL. PRIS: kr. 139,- pr. stk. + Fragt kr. 45,- pr. gruppe.
Grupper som skal afsted uge 25 – 26 skal sende deres bestilling senest mandag kl 10. Juni. Resten kan vente til onsdag d. 23. Juni kl. 10.
Bestillingen skal indeholde følgende infornationer: adressen hvortil T-shirts skal sendes, kontaktperson, mobil nr., e-mail, antal fordelt på str.
Ugeplan