De nye funktioner gør, at flere ting bliver lettere at håndtere og nemmere at holde styr på.
Det drejer sig blandt andet om:
- Ny spørgsmålstype under arrangementer – Prioritet. Du kan bede dine deltagere om at lave en prioriteret liste ud fra en række valgmuligheder. Fx om de helst vil stå for opvasken, brændehugning eller lejrbålet på sommerlejren.
- Ratefakturering. Skal I afsted på en dyr tur, og du ønsker at dele betalingen op i mindre bidder, så er det nu muligt ved hjælp af ratefakturering på arrangementer.
- SMS fra arrangementer. Fremover så kan du sende en SMS direkte til deltagere på et arrangement, hvis de har angivet deres mobilnummer ved tilmeldingen.
- Dokumenter på arrangementer. Du kan nu uploade dokumenter, fx indbydelse, deltagerbrev eller pakkelisten, så de bliver synlige på arrangementet og kan downloades af forældrene og deltagerne.
- Stiftelsesdato: På gruppens stamkort kommer et felt, hvor I kan angive gruppens stiftelsesdato. Så kan I nemt holde styr på, hvornår det er tid til at invitere til jubilæumsfest.
- Se betaler på kontingentoversigten: På kontingentoversigten tilføjes en kolonne, så du nemt kan se, hvem jeres børnemedlemmer har registreret som betaler.
På www.medlemsservice.nu kan du læse mere om alt det nye, og se hvordan du bruger det.
Teksten er venligst lånt fra KFUM-Spejdernes hjemmeside.