Vi har samlet alle relevante dokumenter, du skal bruge for at vare tage gruppebestyrelsens arbejde. Der er særlige skabeloner til dig, der er kasserer i gruppen.

Vi har samlet alle relevante dokumenter, du skal bruge for at vare tage gruppebestyrelsens arbejde. Der er særlige skabeloner til dig, der er kasserer i gruppen.
Er du blandt de formænd, gruppeledere eller kasserer, som er træt af at bruge aftenerne og weekenderne på regnskaber og medlemsadministration? Har gruppen vanskeligt ved at få frivillige til at varetage det administrative arbejdeneller ønsker gruppen blot at få frigjort ressourcer til spejderarbejdet med børn og unge, så lad SAF hjælpe jer.
Som en del af Korpskontoret for De grønne pigespejdere og Det Danske Spejderkorps tilbyder SAF nu grupper, regioner, ejendomme og spejdercentre at varetage hele eller dele af bogholderiet og/eller medlemsadministrationen.
SAF udbyder hjælp til grupper indenfor tre områder:
Prisen (incl. moms) for ydelserne økonomi og kontingent vil omfatte:
Skulle gruppen ønske, at SAF overtager medlemsadministrationen, fastsættes denne til kr. 10 pr. medlem opgjort 31. december.
Priserne er gældende til og med 31. december 2019.
Skulle du være interesseret i en uforpligtigende snak, er du altid velkommen til at kontakte administrationschef Morten Bjørn Nielsen på mobil 51 50 55 14 eller mail mbn@korpskontoret.dk
Spejdernes Administrationsfællesskab (SAF) blev stiftet i 2008 (dengang under navnet SUF – Spejdernes Udviklingsfællesskab). SAF er et interessentskab mellem De grønne pigespejdere Det Danske Spejderkorps, der har til formål at drive en effektiv administration for de to spejderkorps og deres medlemmer samt at varetage udvikling, drift, vedligeholdelse og udlejning af Spejdercenter Holmen.